Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

Η Ηλιάνα Βολονάκη, στις αληθινές γυναίκες. Διαβάστε το!

http://alithinesgynaikes.gr/2016/09/05/%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B1-%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%B7-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84/ ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ μια νέα συγγραφέας στο « βαλς των ανέμων» Ελλάδα 2016 Οικονομική κρίση, ανασφάλεια, άνθρωποι λυπημένοι Όμως υπάρχει ελπίδα . Τα νέα παιδιά αυτής της χώρας ,τα σκεπτόμενα παιδιά της που δημιουργούν
Σας παρουσιάζουμε την Ηλιάνα ,μέσα από το βιογραφικό της. Διαβάστε και πάρτε δύναμη από το λόγια της. Τίποτα δεν χάθηκε, αν εμείς δεν το αφήσουμε να χαθεί. «Γεννήθηκα στην Αθήνα, αλλά μετακόμισα στο Μεσολόγγι στα 25μου χρόνια. Σπούδασα Στέλεχος Τραπεζικών Εργασιών χωρίς να θέλω ποτέ να ασκήσω το συγκεκριμένο επάγγελμα, καθώς και οργάνωση γραφείου με χρήση Ηλ. υπολογιστή. Για δυο χρόνια ήμουν ραδιοφωνική παραγωγός στον άνεμο 9,37FM, με την εκπομπή: ψιθυρίσματα. Ελληνική μουσική, με gossip news. Άρθρα μου, δημοσιεύονται στις εφημερίδες: Freepen.gr, Βασικός Μέτοχος, Κορινθιακή Ημέρα και Ιθωρία. Επίσης, είμαι μέλος της Εθνικής Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών Κύπρου Στο ενεργητικό μου, έχω πολλές εκθέσεις ζωγραφικής- ομαδικές/ ατομικές. Βιβλία πού έχω γράψει: ΛΕΥΚΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ, ΤΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ, Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ, ΟΤΑΝ ΠΟΝΑΕΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ. TO ΒΑΛΣ ΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ (Iστορικό Μυθιστόρημα) Το βιβλίο: Λευκά Περιστέρια, ήταν υποψήφιο για βραβείο αναγνωστών το έτος 2012. Τίποτα δεν χάθηκε, αν εμείς δεν το αφήσουμε να χαθεί.