Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Η παρουσία μου, στο 4ο νηπιαγωγείο Μεσολογγίου

5 Απριλίου 2016!!! Πρώτη μου φορά, πού γράφω παραμύθι! Κοινό; Τα παιδιά. Δύσκολοι κριτές, αλλά, ταυτόχρονα, αξιόλογοι και σπουδαίοι!
Με αφορμή, λοιπόν, 2 Απριλίου, ημέρα παιδικού βιβλίου, παραβρέθηκα, στο 4ο νηπιαγωγείο Μεσολογγίου, να παρουσιάσω, το δικό μου παραμύθι και να παίξω θέατρο! Η Φραουλένια, ο ήλιος... και όχι μόνο, πήραν σάρκα και οστά και έγιναν αληθινά πλάσματα! Ανταμοιβή μου; Τα χαμόγελα, όλων αυτών των παιδιών... Οι αγκαλιές του, να μην φύγω... Πώς, να αντισταθείς, στις ψυχές τους;
Πώς, να μην δεχτώ, το δώρο τους; Μια ζωγραφιά; Κοκκινοσκουφίτσα!!! Μια ιδιαίτερη παρουσίαση, για ένα ιδιαίτερο παραμύθι! Παραμύθι; Ναι... τις φωνές, τα χαμόγελα... αλλά και τις φράουλες,- έκπληξη, για το τέλος! Παρέα μου, σε όλο αυτό, οι δασκάλες, η διευθύντρια κυρία Μίνα και ο Θοδωρής Τσιλίκας! Ευχαριστώ, για τις συμβουλές τους και την βοήθειά τους! Είναι σπάνιο, αλλά και τόσο σπουδαίο, να υπάρχουν, δίπλα σου, σημαντικοί, γενναιόδωροι και καλόκαρδοι- εκ φύσεως- άνθρωποι!