Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2015

Υποκλίνομαι: Εκδήλωση σεβασμού, επίγνωση αξίας, αλλά και ανωτερότητας!

Νιώθω τόσο δα μικρή, αμέριστη υποταγή, στα συναισθήματα όλων σας!
Μετά από τα αποσπάσματα των βιβλίων μου, τα μηνύματά σας- σκέψεις σας- πλημμύρισαν τον εσωτερικό μου κόσμο! " Ευχαριστώ " είναι λίγο, ταυτόχρονα αντιστοιχεί, σε πολλά, αλλά και άξια ηρώων. Να λοιπόν, πού ήρωες είστε όλοι εσείς, ο καθένας, βέβαια, ξεχωριστά! Να λοιπόν, πού το κάθε μου απόσπασμα, αντιστοιχεί στις ιστορίες των γιαγιάδων, θείων, αδερφών... Εσείς είστε η κινητήριος δύναμή μου, η προοπτική μου! Να αγαπάτε τη ζωή και να πιστεύετε σε ένα καλύτερο μέλλον. Για τα παιδιά, την πολιτική, την κοινωνική- προσωπική- ζωή... Μπορεί " εμείς " οι συγγραφείς, να κινούμε τα νήματα του λόγου, αλλά οι λοιποί- δηλαδή οι καθημερινοί αγωνιστές της ζωής- δίνουν ανελλιπώς, τα μηνύματά τους- μάχη- σωτηρία! Σε αυτούς, λοιπόν, υποκλίνομαι! Ηλιάνα Βολονάκη