Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2015

το βαλς των ανέμων!

Από το βιβλίο μου, βαλς των ανέμων. Κυκλοφορεί με μεγάλη επιτυχία!!! Bookstars
Έπεσε στο έδαφος και κάθισε δίπλα του. Όπως βλέπεις κι εγώ ζητιάνος είμαι! Του είπε και του γέλασε. Μη παίζεται με τον πόνο μου, κύριε, εύχομαι ο Θεός, να μην σας δώσει αυτό που περνώ! Του ανταπάντησε και το πρόσωπό του συννέφιασε. Να σε βοηθήσω, θέλω. Από τη Σμύρνη, είμαι! Τι λες; Έρχεσαι να δουλέψεις για εμένα; Θα πληρώνεσαι καλά και θα μένεις σε δικό σου νοικοκυριό... Θα είσαι ακήρατος και τα παιδιά σου θα πηγαίνουν σχολείο. Η γυναίκα σου δεν θα χρειάζεται να κλαίει, πλέον... θα κάνει τις βόλτες της, με τις υπόλοιπες κυρίες της γειτονιάς και θα κουτσομπολεύουν. Λοιπόν; Ούτε που το σκέφθηκε ο Ηλίας και την ίδια μέρα κιόλας, ταξίδευε στη Σμύρνη. Που να ήξερε, τι τον περίμενε; Αν το φαντάζονταν, δεν θα έφευγε από την ζητιανιά... θα προτιμούσε, να πέθαινε στο τόπο του κι όχι, ξενιτεμένος!