Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014

2015!!!

Εύχομαι, σε όλους, καλές γιορτές, με υγεία και δύναμη!!! Α... Και πολλά, πάνω από όλα, χαμόγελα!

Το 2014, για εμένα, ήταν δύσκολη χρονιά!!! Όχι μόνο, για το θέμα υγείας, της μητέρας μου, εξαιτίας ενός ιατρικού λάθους, πού παραλίγο, να στοιχίσει τη ζωή της, αλλά και την ταλαιπωρία μου, στο δικό μου θέμα υγείας, πού με έκανε να σκεφτώ: πώς η ζωή, είναι τόσο λίγη, τόσο όμορφη και σπουδαία, πού δεν αξίζει, να τη σπαταλάμε, για ανούσιες λεπτομέρειες και να ζούμε τη κάθε στιγμή, σαν να είναι η τελευταία. Να χαμογελάτε, πάντα με τη ψυχή σας!!! Να δίνετε προτεραιότητα, στα παιδιά, έχουν μεγαλύτερη ανάγκη, από εμάς!!!!! Αλλά, αρκετά, σας μελαγχόλησα...
Το 2015, έρχεται και είμαι σίγουρη, θα μας γεμίσει, με δώρα... Όχι, μόνο υλικά, αλλά και πνευματικά!!! Κι όπως, άλλωστε, με γνωρίζετε, δεν μπορούσε από το σπίτι μου, να λείπουν τα γλυκά! Πάρτε, μια γεύση, από τα μελομακάρονα!!!
Κι όχι, μόνο... Τα στολίδια μου... Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!!! Καλές γιορτές, σε όλους!!! Καλή χρονιά!!! Σας λατρεύω και το ξέρετε!