Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2014

Διαβάστε τη συνέντευξή μου- κουβεντούλα, στην αγαπημένη Αλεξάνδρα Κουτσουκου!

Σήμερα γνωρίζουμε την Ηλιάνα Βολανάκη . . Από Αλεξάνδρα Κουτσούκου, Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:53 π.μ. Άλλη μια Κυριακή μαζί σας.Αυτή τη φορά η πρώτη του Φλεβάρη .Μαζί μας η Ηλιάνα Βολανάκη , για να κάνει τις κρύες ώρες και αυτής της Κυριακής , να περάσουν ευχάριστα....
. Γεννήθηκα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Μαρούσι Αττικής. Τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια τα έζησα στην Ηλιούπολη Αττικής, όπου εκεί εργάζονταν η μητέρα μου. Μαζί με την νονά μου είχαν επιχείρηση φασόν στο σπίτι. Μεγάλωσα με τις κόρες της νονάς μου, εφόσον δεν είχα αδερφάκι και έτσι δεν ένιωσα μοναξιά. Όταν έφθασε η ώρα να σπουδάσω, είχα ένα δίλλημα. Οι γονείς μου δεν είχαν χρήματα να με στείλουν σε κάποιο ξένο μέρος, οπότε έπρεπε να βάλω τα δυνατά μου και να περάσω στην Αθήνα. Δυστυχώς, δεν τα κατάφερα και πέρασα στην Αλεξανδρούπολη, ως νηπιαγωγός. Φυσικά, δεν πήγα και γράφτηκα σε μια σχολή στην Αθήνα, ως Στέλεχος Τραπεζικών Εργασιών. Για καλή μου τύχη, μόλις τελείωσα τις σπουδές μου, βρήκα δουλειά ως σχολικός συνοδός σε παιδικό σταθμό για δύο χρόνια. Η δουλειά αυτή με βοήθησε να αναλάβω τις ευθύνες μου και να διαχειρίζομαι τα οικονομικά μου. Κάτι πού έκανα από παιδί, όταν οι γονείς μου, μου έδιναν χαρτζιλίκι. Και όταν , με απέλυσαν, έχασα την γη κάτω από τα πόδια. Τότε πήρα την απόφαση, να μετακομίσω μια και καλή στο χωριό μου στο Μεσολόγγι, και να αφοσιωθώ στα βιβλία μου. Φυσικά και δεν μετάνιωσα! Η ζωή, εδώ, είναι ήρεμη, χωρίς την βαβούρα της πόλης. Ξαναβρήκα τον εαυτό μου και έχω αρκετό χρόνο ώστε να γράφω. Μια άλλη μου αγάπη είναι το ραδιόφωνο. Ήμουν για αρκετό διάστημα στον άνεμο 9,37, με την εκπομπή ψιθυρίσματα. Κουτσομπολιά, παρέα με ελληνική μουσική. Το νεότερο λογοτεχνικό μου βιβλίο ‘’Όταν πονάει μια ψυχή’’ αναφέρεται σε κοινωνικές δυσκολίες και ζητήματα. Παρουσιάζει την αλήθεια των πραγμάτων. Το μυθιστόρημα, πού μάγεψε τις γυναικείες ψυχές από τη πρώτη κιόλας μέρα κυκλοφορίας, αλλά και το ανδρικό κοινό. Πόσες και πόσες φορές δεν αισθανόμαστε άσχημα όταν κάποιος μας κρίνει για κάτι που κάναμε; Ειδικά όταν αυτό έχει αρνητική χροιά οι συναισθηματικές επιπτώσεις είναι μεγαλύτερες! Πόσο, άραγε, επηρεάζετε η ψυχή μας, που ασκείτε συνεχώς κριτική, χωρίς μέτρο και όριο; Η συνήθεια είμαι μαγική λέξη αλλά ταυτόχρονα δέσμια των εννοιών της! Η Μελίνα, ο Άρης, η Ευγενία… θέλουν να ξεφύγουν από τα στερεότυπα, πού τους επέβαλλαν να ζουν. Πόσοι άνθρωποι, ζουν το ίδιο; Πόσους ανθρώπους, τους βασανίζουν σκέψεις; ‘’Να χωρίσω; Έλα, μωρέ, το επίθετό του φέρνω, σιγά, θα γυρίσει σε εμένα…’’ Οι γυναίκες είμαστε πιο ευάλωτες! Θέλουμε να είμαστε το επίκεντρο του κόσμου του, η καλλίγραμμη γυναίκα του, όπως λέει και η Ασπασία στο βιβλίο. Το συμπέρασμα; Οι ψυχές, στο βιβλίο ‘’όταν πονάει μια ψυχή’’, ζητούν ένα διάλλειμα... να ζήσουν, έστω και για λίγο, μια παράλληλη ζωή όπου η μία θα επιδρά στην άλλη, χωρίς όμως να την αγγίζει. Σαν τα παιχνίδια του λούνα παρκ, πού γεύεσαι τα ίδια αισθήματα χαράς, τρόμου- ανάλογα τι θα δοκιμάσεις να σε ψυχαγωγήσει- και έχεις έναν κοινό σκοπό με τόσους άλλους ανθρώπους: να περάσεις όμορφα! Αυτό εξάλλου, είναι κι η μαγεία της ζωής ή αν θέλετε το αλατοπίπερο της! CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it. Μου αρέσει! Προσθήκη σχολίου . Αρέσει σε εσάς, καθώς και στους Δημήτρης Κολιδάκης, Katerina Lekka και σε 5 ακόμη ακόμη. . 50 από 100 Εμφάνιση προηγούμενων σχολίων . ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Προσπάθησα, κύριε Δημήτρη, να ασχοληθώ με τη φανταστική λογοτεχνία, αλλά κατέληξα σε αστυνομικό μυθιστόρημα! 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Είσαι περισσότερο του άσχημου τέλους στις ιστορίες σου, απο ότι ένιωσα .Γιατί αυτό ;Νιώθεις πως μέσα απο αυτό επέρχεται λύτρωση;' 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. Δημήτρης Κολιδάκης "Η μελαγχολία της νύχτας" είναι ένα βιβλίο (το θεωρώ το καλύτερο από τα τέσσερα) που μοιραία υπάρχει αντισυμβατότητα με τη ζωή. Επομένως οι ίδιοι οι ήρωες είναι αυτοκαταστροφικοί. Όπως και να έχει είναι αφάνταστα ελκυστικό το άγνωρο τέλος κάθε συγγραφικού έργου... Σου εύχομαι καλή δύναμη και έμπνευση και να μας δόσεις πονήματα εκπληκτικά όπως τα ήδη υπάρχοντα!!!!!! 16 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Όταν ξεκινάω, μια ιστορία, λέω: Θα δώσω ένα καλό και ευτυχισμένο φινάλε, αλλά στη πορεία, όπως εξελίσσονται οι καταστάσεις, ανατρέπονται τα γεγονότα. 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 4 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Σας ευχαριστώ πολύ, κύριε Δημήτρη κι εύχομαι ό,τι καλύτερο για εσάς! 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Σε πάει η ιστορία απο μόνη της .Σε οδηγεί , να το πω σωστα.Αυτό σε ικανοποιεί ή οχι; 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Πολλές φορές φορές θυμώνω κι εγώ η ίδια, με το τέλος. Με ικανοποιεί, όμως, το τελικό συμπέρασμά του και κυρίως όταν, συζητάω με τους αναγνώστες και μου λένε τις απόψεις τους. 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Ποιά η σχέση σου με τους αναγνώστες και πόσο βάση δίνεις στις κριτικές , κυρίως τις αρνητικές; 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. https://www.facebook.com/groups/131933790170397/permalink/709958502367920/ ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Καλοδεχούμενες οι αρνητικές κριτικές, αλλιώς δεν θα παίρναμε δύναμη και κουράγιο, να προχωρήσουμε. Βέβαια, υπάρχουν <<αρνητικές>> κριτικές, πού μας διαπαιδαγωγούν, θελητά και μη. Πάντως, ως τώρα, μου δείχνουν την αγάπη τους και τους ευχαριστώ, μέσα από τη ψυχή μου. 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 3 .. Δημήτρης Κολιδάκης Πως και στο προσωπικό σου Blog, σαν συγγραφέας, δεν έχεις και μία στήλη για τη λογοτεχνία; 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Αναβαθμίζω, το blog μου συνεχώς και σας ευχαριστώ κύριε Δημήτρη, για τη συμβουλή σας. 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Υπάρχει κάτι το οποίο θα ήθελες να γράψεις και ακόμη δεν το έχεις κάνει; 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Ένα παραμύθι! Εδώ και αρκετό διάστημα, το έχω στο νου μου, γράφω λίγες λέξεις, αλλά πάντα κολλάω και το αφήνω! Μακάρι, να τα καταφέρω! 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Για να γράψεις παραμύθι ή έστω κάτι που αναφέρετε στα παιδιά , δεν πρέπι κατά κύριο λόγο να νιώθεις πως είσαι ακόμα παιδί;Πόσο παιδί νι΄'ωθεις μέσα σου; 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Δημήτρης Κολιδάκης Κάτω από αυτή τη λογική, γράφοντας ένα αστυνομικό μυθιστόρημα θα πρέπει να νιώθεις και δολοφόνος! 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Δημήτρης Κολιδάκης (αστειεύομαι Αλεξάνδρα)! 16 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Αν εξαιρέσω τις στιγμές, πού πρέπει να είμαι σοβαρή, λόγω υποχρεώσεων, όπως όλοι μας, η ψυχή μου είναι παιδική, γεμάτη πληρότητα. 16 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Πιστεύω, πώς το κάθε θέμα του βιβλίου, σε κάνει να αλλάζεις συμπεριφορά. Προσωπικά, στα βιβλία μου, δολοφόνος, αν μου επιτρέπετε η λέξη, γίνομαι μόνο στους ενήλικες των βιβλίων μου, όχι στα παιδάκια! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Μα φυσικά και γίνεσαι δολοφόνος ΜΟΝΟ στα βιβλία ενηλίκων ,φαντάζομαι πως ο κος Δημήτρης αστειεύεται . 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Βεβαίως και αστειεύεται! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου χεις ζηλέψει (καλοπροαίρετα πάντα ) τα βιβλία άλλων συγγραφεών; 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Όχι, διότι ο κάθε συγγραφέας είναι μοναδικός! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Μου άρεσε απίστευτα η απάντηση σου!!! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Τι σου αρέσει γενικότερα , με τι ασχολείσαι τον ελευθερο χρόνο σου; 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ χαχαχ...... είναι μια ειλικρινής απάντηση! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Ταξιδεύω, βέβαια, τώρα, με τη κατάσταση πού επικρατεί, όχι και τόσο. Με τη μουσική, όπως αρκετοί με γνώρισαν, από το ραδιοφωνικό σταθμό, όπου μόλις πριν λίγο διάστημα, έληξε η συνεργασία μου. Και με τη ζωγραφική! 15 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Τι σου αρέσει να ζωγραφίζεις; 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Τοπία! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Ταξίδι της ψυχής σου! 15 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Ακριβώς, Αλεξάνδρα μου! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Με τη μουσική τι σχέση έχεις; 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Ήμουν ραδιοφωνική παραγωγός. gossip news, με ελληνική μουσική, στον άνεμο 9,37 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Αγαπημένο τραγούδι; 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ το λάθος. Μελίνα Ασλανίδου. Εξαιρετική παρουσία και φωνή! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Πάνω απο όλα ποιοτικός άνθρωπος!!!!!Το κομμάτι ΦΟΒΕΡΟ!! 15 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 1 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου σΕ ΣΥΝΤΡΟΦΈΥΕΙ ΚΆΠΟΙΟ ΆΚΟΥΣΜΑ , ΤΙς ΏΡΕς ΓΡΑΦΉς ΣΟΥ; 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Πάρα πολύ! Αλλά, μου αρέσουν και τα μοντέρνα! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ το ποιοτικό τραγούδι και η όπερα! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Ακούσματα που βοηθάνε όλα αυτά που έχουμε μέσα μας να βγούν στο φως! 15 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Ακριβώς! Η μουσική είναι αυτή πού κινεί τη κάθε ιστορία! 15 ώρες πριν · Τροποποιήθηκε · Δεν μου αρέσει · 1 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Τι θα ήθελες να ευχηθείς σε όλους τους φίλους της σελίδας; 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. Δημήτρης Κολιδάκης Πρέπει να αποχωρήσω... Ηλιάνα καλές εμπνεύσεις... Αλεξάνδρα καλό βράδυ... Καληνύχτα και στους αφανείς αναγνώστες αυτή της συζήτησης! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Τα καλύτερα! Πάντα γεροί! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Καληνύχτα σας, κύριε Δημήτρη, ό,τι καλύτερο, σας εύχομαι! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Εγώ με τη σειρά μου , να ευχαριστήσω όλους όσους παρακολούθησαν και ιδιαίτερα την Ηλιάννα ,που μας κράτησε συντροφιά αυτή την Κυριακή .Εύχομαι πάντα τα καλύτερα Ηλιάννα μου , γερή , δυνατή και πάντα με όμορφες ιστορίες στο νεργητικό σου. 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 2 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Κι εγώ, με τη σειρά μου, να σας ευχαριστήσω όλους κι ειδικά, εσένα, Αλεξάνδρα μου, για τη τιμή, πού μου έκανες! Καλό βράδυ, σε όλους! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 3 .. Αλεξάνδρα Κουτσούκου Ότι καλύτερο Ηλιάννα μου.Την επόμενη Κυριακή , μαζί μας για να ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ , η ΆΝΝΑ ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ......! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 3 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Εύχομαι, τα καλύτερα! 15 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. Anna Mitsopoulou Ηλιάνα πάντα επιτυχίες να έχεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 12 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 1 .. ΗΛΙΑΝΑ ΒΟΛΟΝΑΚΗ Ευχαριστώ πολύ, Anna Mitsopoulou! πριν από ένα περίπου λεπτό · Δεν μου αρέσει · 1 .