Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2014

Απο εμένα για εσας!!!!

Σας ευχαριστώ, από καρδιάς....

Η συγγραφή ενός βιβλίου είναι σίγουρα μια δημιουργική δουλειά που πολλές φορές δίνει μεγάλη ελευθερία έκφρασης ανάλογα με το θέμα. ψυχική ευχαρίστηση, θα έλεγα, που πηγάζει από την πλήρη ελευθερία της έκφρασης, όσων ανθρώπων, κρύβουν κάτι, μέσα τους και απελευθερώνονται σε μια ιστορία. Φανταστική και μη.

4 χρόνια τώρα, με στηρίζετε... Μου δίνετε αγάπη, εμπιστοσύνη, θαυμασμό... Ταξιδεύετε με εμένα... Σαν μικρά παιδιά... καλοκαιρινά βράδια που κοιτάζουν τ’ αστέρια από τη βεράντα και πλάθουν μικρές - παιδικές ιστορίες. Κάπως έτσι, δεν είμαστε κι εμείς, οι μεγάλοι;
Παιδιά, πού μεγαλώνουμε απότομα και ψάχνουμε διέξοδο στη γραφή... Στη γραφή, πού γυρνούμε στο παρελθόν και γινόμαστε και πάλι, αθώες ψυχές. Γιατί; Κακά τα ψέματα... Οι δουλειές, το άγχος... δεν μας αφήνουν καιρό, να ταλαντευθούμε, όπως θέλουμε...
Όμως, μέσα από όλα αυτά... εσείς, με αγκαλιάσατε- κυρίως τα βιβλία μου- και κάθε φορά, πού κρατάτε, ένα παιδάκι- βιβλίο μου- στα χέρια σας, είναι σαν να αγκαλιάζετε εμένα. Κάθε φορά, πού ξεφυλλίζετε τα χαρτιά του, διαβάζετε τις σκέψεις μου, τα συναισθήματά μου, την ζωή μου...
Σας ευχαριστώ, λοιπόν, από καρδιάς!