Παρασκευή, 3 Μαΐου 2013


 Δύο καινούρια μέλη, προστέθηκαν στην οικογένεια!


Στην οικογένεια Βολονάκη- Β, προστέθηκαν δύο καινούρια μέλη! Η Αέλια και ο Έρωτας, το γαρδελάκι μου και το καναρινάκι μου!
Στην αρχή, νομίζαμε πώς η Αέλια είναι αρσενικό, διότι, ο κύριος πού μας την έδωσε, μας είπε: Είναι μικρό, ακόμα, θα κελαηδίσει μετά τους έξι μήνες!  Περιμέναμε κι εμείς… Τίποτα… Ε, ήρθε και ο Έρωτας, το καναρινάκι μας, ενός χρονού και μας άλλαξε ριζικά. Το κελάηδιμά του… Μας ξεσηκώνει, μας αρέσει… μας χαλαρώνει…
Τι αγνά πλάσματα;
Νιώθω ευτυχισμένη- κι ας γεμίζουν το μπαλκόνι μου και το σαλόνι μου, όταν κοιμούνται- με τις βιταμίνες τους, με το φαγητό τους…. Χαχαχα…
Τα λατρεύω….
Τους μιλάω…
Κι αυτά… με καταλαβαίνουν κι κουνούν τα φτερά τους….
Κι όταν, βλέπουν τη σακούλα με το φαγητό; Τα λόγια είναι περιττά, τότε, φίλοι μου!