Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

Η άλωση της Κωσταντίας

 

 

Η άλωση της Κωσταντίας

Μετά από τόσες μέρες στο σπίτι- εξαιτίας της αναθεματισμένης ίωσης... κυκλοφόρησα στη πόλη του Αγρινίου, για να απολαύσω τη θεατρική παράσταση και να νιώσω λίγο από την αύρα του θεάτρου, πού όπως ξέρετε, έχω αδυναμία. 
Τέλος πάντων...
Ας γράψω πρώτα για τα σχετικά της παράστασης... 
Λοιπόν... Πρόκειται για μια ανατρεπτική κωμωδία γεμάτη από γεύσεις, αρώματα και καημούς του Ελληνισμού της Κωνσταντινούπολης. Δύο γυναίκες φίλες, σύγχρονες Ελληνίδες της Πόλης ζουν και βιώνουν μέσα από τη διήγηση ενός γράμματος ανείπωτες καταστάσεις! 
Μια ιστορία που έχει ρίζες στον Ελληνισμό της Πόλης και φτάνει μέχρι την Ελλάδα του σήμερα ξεδιπλώνεται, και η συγκινησιακή φόρτιση εναλλάσσεται με το χιούμορ και την ελπίδα.
Με...  την Άννα Βαγενά, την Ελένη Γερασιμίδου και τον Βασίλη Παλαιολόγο.
Δεν σας κρύβω... πώς... αν και, Μεσολογγίτισσα... έχω ιδιαίτερη αγάπη στη Πόλη και στη Σμύρνη... Σαν να έχω ζήσει εκεί... Σαν να έχω βιώσει καταστάσεις... περίεργο, μάλλον...
Ούτε εγώ... δεν ξέρω... Πάντως... κρατήστε μόνο... το εξής... Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΗ...