Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Στούντιο Λευκάδα... Η συνέντευξή μου στο ραδιοφωνικό σταθμό!




Πάει, πέρασε και αυτό! 5/3/2013, ο Νίκος Μεταξάς, με φιλοξένησε στη ραδιοφωνική εκπομπή του, στο Στούντιο Λευκάδα και μιλήσαμε για τη ζωή μου και το συγγραφικό μου έργο.  Μπαίνοντας στη Λευκάδα, συναντάς στο Λιμάνι, την Πειρατική καφετέρια! Πλοίο- καφετέρια, στην άκρη του λιμανιού, πού περιμένει ντόπιους και μη... να ταξιδέψουν σε μια άλλη εποχή!











Ο Νίκος Μεταξάς- καλός φίλος- πριν ξεκινήσει η εκπομπή, μου έδειξε κάποια στατιστικά στον υπολογιστή. Να ευχαριστήσω, σε αυτό το σημείο, το αναγνωστικό μου κοινό, πού με στήριξε και σε αυτή τη προσπάθειά μου!



Τα μηνύματα έπεφταν βροχή και στον δικό μου υπολογιστή και στον υπολογιστή του ραδιοφώνου.


Μιλήσαμε για τη ζωή μου, πώς ξεκίνησα... πόσα βιβλία έχω γράψει...πώς θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου... τι κάνω τον ελεύθερό μου χρόνο κτλ

Η ερώτηση, όμως, πού με στιγμάτισε, ήταν η εξής: 

Η γνώση είναι δύναμη. Τι θα έλεγες στην νέα γενιά που δηλώνει απελπισμένη λόγω τον δύσκολων οικονομικών συγκυριών; Πως η γνώση μπορεί να βελτιώσει τον άνθρωπο; 
Η απάντησή μου, λοιπόν:

Πρέπει να παλέψουμε, να μην αφήσουμε το σύστημα πού μας κυβερνάει να χάσουμε ακόμη κι άλλο τις ελπίδες μας. Η νέα γενιά είναι η δύναμη της χώρας. Για αυτό και ξεκινάω μια περιοδεία στα σχολεία, ώστε να μάθουν οι νέοι τι σημαίνει λογοτεχνία και πώς με το διάβασμα μπορούν να κάνουν το δικό τους αγώνα. Γιατί κακά τα ψέματα, η παιδεία είναι το πνεύμα της αυτογνωσίας.


 Στη συνέχεια, καθίσαμε στην αίθουσα του τηλεοπτικού σταθμού- πού λειτουργεί ως ιντερνετικό κανάλι, πλέον- και συζητήσαμε, γελάσαμε, βγάλαμε φωτογραφίες και δεν σας κρύβω πώς μου άρεσε το όλο κλίμα!
Ευχαριστώ πολύ, όσους με στήριξαν σε όλη μου τη συγγραφική πορεία!