Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2013

Στο ραδιόφωνο!


Πολύς ντόρος, έγινε για τις παλιές εκπομπές μου στο ραδιόφωνο Άνεμος 9,37. Ήταν μια αξιόλογη συνεργασία, με τον διευθυντή του σταθμού Πάνο Καλτσά. Η εκπομπή, όπως γνωρίζετε λέγονταν: ψιθυρίσματα και είχε κουτσομπολιό με ελληνική μουσική. Η ακροαματικότητα, στα ύψη, μου το αποδεικνύεται εξάλλου και κάθε φορά πού πηγαίνω προσκεκλημένη σε άλλες εκπομπές.
Ήταν, λοιπόν, δική μου επιλογή, να αποχωρήσω για κάποιο χρονικό διάστημα από το ραδιόφωνο, χωρίς αυτό να σημαίνει πώς υπήρξαν προβλήματα στον χώρο.
Ήταν υπέροχη εμπειρία, για εμένα... Η επικοινωνία μου, με τον κόσμο, τα τηλέφωνα- από Αυστραλία του κύριου Προκόπη, Γερμανία, Ελλάδα, Κύπρο...- μου έφτιαχναν το κέφι και προχωρούσα. Ανεβασμένα τραγούδια... να ανεβαίνει η διάθεσή μας...
Επέλεξα να σταματήσω τις εμφανίσεις μου, την περίοδο πού ένιωσα εξαντλημένη. Έπρεπε να γίνω χίλια κομμάτια και να λείπω από το ραδιόφωνο, κάνοντας τις παρουσιάσεις των βιβλίων μου. Οπότε... διάλεξα, να προχωρήσω το όνειρό μου...
Θα μου πείτε... και το ραδιόφωνο, είναι η αγάπη σου... Ναι... Ήταν, είναι και θα είναι...
Πάντως... αν υπάρξει κάποια πρόταση, όπως πολλοί με ρωτάτε, θα σας ενημερώσω... Όπως κάνω πάντα...
Εσείς... κι εγώ, φίλοι μου, πάντα σε επαφή!