Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2013




 Τι σημαίνει μια συνομιλία μεταξύ βιβλίων και ενός λογοτέχνη!

Η συνομιλία με τα βιβλία μου, νομίζω, δείχνει λίγη από την τρυφερότητά μου, τη γλυκιά επαφή που έχω με το κάθε νέο μου βιβλίο! Δεν ξέρω, εάν, εσείς συμφωνείτε!
Δείχνει, επίσης, τον σεβασμό μου, αφού το θεωρώ ισότιμο συνομιλητή. Γιατί, πιστέψτε με, μόνο εκεί, μπορώ να φανερώσω τις αδυναμίες μου, τα λάθη μου και τις κρυφές μου σκέψεις.
Όσα σκέφτομαι και δεν τολμώ να πω, όταν μαθαίνω ένα νέο, όσα κάποιοι άλλοι θέλουν να πουν και δεν τολμούν...
Σε αυτά πού γεννήθηκαν ως μια ιδέα και σε όσα απέκτησαν σάρκα και οστά. Σε όσους ήθελαν- θέλουν να εξιλεωθούν από κάτι...
Κι έτσι, όταν έχει τελειώσει πια το βιβλίο κι έχει φύγει από μένα, στέκεται πια στα δικά του πόδια. Και όπως μου είχε πει, κάποια στιγμή, ένα αγαπημένο μου πρόσωπο: << Ένα βιβλίο, δεν είναι αυτοδύναμο γιατί έχει ανάγκη από αναγνώστες και είναι ανεξάρτητο από τον συγγραφέα. Έτσι, ο λογοτέχνης, παίρνει, τη θέση του παλιόφιλου>>.

Εσείς; Τι γνώμη έχετε;