Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012

Ένας ύμνος στον έρωτα και συνάμα μια κατάσταση <<νιρβάνας>> για τα αισθήματα που περιγράφονται μέσα στους κοινωνικούς κανόνες ορισμένων χωρών, επιχείρησα να είναι το καινούργιο μου βιβλίο με τον τίτλο << Η Σκάλα Του Ουρανού>>. Οι ήρωές μου, ταξιδεύουν στην Αίγυπτο, στην Ελλάδα, στην Κωνσταντινούπολη και τέλος ξανά στην Ελλάδα.
Η συγκίνησή μου είναι μεγάλη όπως κάθε φορά που περιμένω να πάρω στα χέρια μου ένα βιβλίο. Πρώτη φορά επιχείρησα να γράψω  σε πρώτο πρόσωπο, εφόσον, ο κεντρικός ήρωάς μου, διηγείτο την ιστορία στη νεκρή σύζυγό του!
Όπως συμβαίνει κάθε φορά, δέθηκα με τον ήρωά μου τόσο που τώρα που πρέπει να τον αποχωριστώ, πιάνοντάς με η γνωστή κατάθλιψη- όπως κάθε φορά πού τελειώνω ένα σύγγραμμά μου.
Προσπάθησα να δώσω τις δικές μου ερμηνείες, μέσα σε αυτό το βιβλίο, μέσα από δολοφονίες, δολοπλοκίες, αγάπες, θυσίες, πατρικά και μη δεσίματα, τη σημασία του έρωτα. Ναι, το ξέρω, ο έρωτας είναι δαίμονας,
τον μαγνητίζουν ολοένα και περισσότερες δυσκολίες και απολαμβάνει να βλέπει τους ανθρώπους να τον  αποζητούν.
Ένα έγκλημα, πήρε στις πλάτες του, ο νεαρός μας, γιατί πίστευε στην έννοια του έρωτα. Δεν φοβήθηκε τη φυλακή, ούτε τον κλονισμό της ψυχικής ισορροπίας του, ούτε την  απώλεια του σεβασμού του, ούτε την κατάθλιψη πού πέρασε όσα χρόνια ήταν στη φυλακή.
Αιτία;
Η Κασταλία.
Το σκηνικό στημένο. Το ίδιο και η αναπαράσταση του δράματος μιας έφηβης, η οποία μαθαίνει την καταστροφή της οικογένειάς της, ή καλύτερα του πατέρα της. Η πραγματική της μάνα; Μια καλόγρια πού δεν τόλμησε ποτέ να φανεί εμπρός της και να της εξηγήσει την πικρή αλήθεια. Ποια αλήθεια, ακριβώς;
Μπλέχτηκα, λοιπόν στον ιστό της μοιχείας, της προδοσίας, της αναίδειας και τόσων άλλων, έγινα μες στις σελίδες του βιβλίου μου <<Η Σκάλα Του Ουρανού>> μήπως και καταλήξω να βρω μια λύση για όσες και όσους υποφέρουν από την αδικία της ζωής. Συνδύασα τη Σκάλα ως <<νηνεμία>> ψυχής και τον Ουρανό, ως Τον Παράδεισο πού λένε πώς πάνε οι Καλές Ψυχές.
Περιμένω εναγωνίως να διαπιστώσω- μόλις κυκλοφορήσει- αν το αναγνωστικό κοινό θα ταυτιστεί, ή δείξει οίκτο, ή κατανόηση, ή …


Με εκτίμηση,
Ηλιάνα Βολονάκη.